Тэхналагічная карта ўрока беларускай літаратуры
Тэма: Жыццёвы і творчы шлях Я.Брыля. Аналіз апавядання “Галя”.
Тып урока: вывучэнне новага матэрыялу.
Адукацыйная мэта: мяркуецца, што ў выніку дзейнасці вучні
будуць:
·
ведаць
жыццёвы і творчы шлях пісьменніка, змест апавядання “Галя”, матэрыял для
аналізу вобразаў;
·
умець
вызначаць асаблівасці кампазіцыі апавядання,
канцэпцыю (сістэму поглядаў) шчасця
па Я. Брылю на прыкладзе апавядання "Галя", вызначаць ролю пейзажу і
мастацкай дэталі ў творы.
Задачы
выхавання і развіцця вучняў:
·
садзейнічаць
развіваццю навыкаў аналізу твора лірычнай прозы;
· спрыяць выхаванню
культуры чалавечых узаемаадносін.
· Абсталяванне: Камп’ютар, праектар, мультымедыйная прэзентацыя “Мая
цудоўная Беларусь”, прэзентацыя Microsoft Power Point “Жыццёвы і творчы шлях беларускіх пісьменнікаў”, тэставае заданне
“Пазнай героя”.
Структурны элемент урока
|
Выкарыстанне сродкаў ІКТ, прыём ывыкарыстання ІКТ
|
|
Арганізацыйны пачатак урока
|
Сродкі ІКТ
|
Мультымедыйная прэзентацыя “Мая цудоўная
Беларусь”
|
Мэта выкарыстання ІКТ
|
Стварыць эмацыянальны настрой
|
|
Метадычнае прызначэнне ІКТ
|
Дэманстрацыя
|
|
Фукцыя і віды дзейнасці настаўніка
|
кансультант
|
|
Від дзейнасці вучняў з ІКТ
|
Франтальная работа (прагляд відэафільма) ,
прыём “Дзяжурны адміністратар” (падрыхтаваны вучань правярае гатоўнасць класа
да ўрока)
|
|
Праграмнае забеспячэнне ІКТ
|
Прайгравальнік
Windows Media
|
|
Апаратнае забеспячэнне ІКТ
|
Камп’ютар, праектар
|
|
Мэтавызначэнне
|
Сродкі ІКТ
|
Прэзентацыя Microsoft
Power Point
|
Мэта выкарыстання ІКТ
|
Суправаджэнне паведамлення настаўніка
|
|
Метадычнае прызначэнне ІКТ
|
Дэманстрацыя
|
|
Фукцыя і віды дзейнасці настаўніка
|
Паведамляе тэму, стварае праблемную сітуацыю
для арганізацыі вызначэння мэтавага кампанента ўрока вучнямі
|
|
Від дзейнасці вучняў з ІКТ
|
Аналіз цытаты Я.Брыля , вызначэнне мэтавага
кампаненту ўрока
|
|
Праграмнае забеспячэнне ІКТ
|
Графічная праграма Microsoft
Power Point
|
|
Апаратнае забеспячэнне ІКТ
|
Камп’ютар
|
|
Этап засваення новых ведаў (знаёмства з
біяграфіяй і творчай спадчынай пісьменніка)
|
Сродкі ІКТ
|
Прэзентацыя Microsoft
Power Point “Жыццёвы і творчы шлях беларускіх пісьменнікаў”
|
Мэта выкарыстання ІКТ
|
Арганізацыя самастойнай работы вучняў па
засваенню новых ведаў
|
|
Метадычнае прызначэнне ІКТ
|
Дэманстрацыя
|
|
Фукцыя і віды дзейнасці настаўніка
|
Кансультант
|
|
Від дзейнасці вучняў з ІКТ
|
Знаёмяцца з прэзентацыяй, выпісваюць
адметнасці стылю Я.Брыля, факталагічныя звесткі пра апавяданне “Галя”
|
|
Праграмнае забеспячэнне ІКТ
|
Графічная праграма Microsoft
Power Point
|
|
Апаратнае забеспячэнне ІКТ
|
Камп’ютар
|
|
Этап праверкі ведаў
|
Сродкі ІКТ
|
Прэзентацыя Microsoft
Power Point
|
Мэта выкарыстання ІКТ
|
Праверка ведаў
|
|
Метадычнае прызначэнне ІКТ
|
Дыягностыка
|
|
Фукцыя і віды дзейнасці настаўніка
|
Кансультант
|
|
Від дзейнасці вучняў з ІКТ
|
Выконваюць тэставае заданне “Пазнай героя” (праверка ведання зместу
апавядання “Галя”)
|
|
Праграмнае забеспячэнне ІКТ
|
Графічная праграма Microsoft
Power Point
|
|
Апаратнае забеспячэнне ІКТ
|
Камп’ютар
|
|
Этап засваення новых ведаў
|
Сродкі ІКТ
|
Графічная
праграма Microsoft Power Point, тэкставы рэдактар Microsoft Word
|
Мэта выкарыстання ІКТ
|
Арганізацыя самастойнай
работы вучняў па засваенні новай тэмы
|
|
Метадычнае прызначэнне ІКТ
|
Дэманстрацыя, стварэнне
тэкставых дакументаў, табліц
|
|
Фукцыя і віды дзейнасці настаўніка
|
Кансультант
|
|
Від дзейнасці вучняў з ІКТ
|
Выконваюць групавое
заданне, творча афармляюць і дэманструюць вынікі (Аналізуюць апавяданне,
характарызуюць вобразы, вызначаюць складаемыя формулы шчасця герояў
апавядання)
|
|
Праграмнае забеспячэнне ІКТ
|
Графічная
праграма Microsoft Power Point, тэкставы рэдактар Microsoft Word, прайгравальнік Windows Media
|
|
Апаратнае забеспячэнне ІКТ
|
Камп’ютар, праектар
|
|
Этап замацавання новага матэрыялу
|
Сродкі ІКТ
|
Прэзентацыя Microsoft
Power Point
|
Мэта выкарыстання ІКТ
|
Суправаджэнне паведамлення настаўніка
|
|
Метадычнае прызначэнне ІКТ
|
Дэманстрацыя
|
|
Фукцыя і віды дзейнасці настаўніка
|
Стварае праблемную сітуацыю з мэтай
абагульнення вывучанага, асэнсавання аўтарскай канцэпцыі шчасця
|
|
Від дзейнасці вучняў з ІКТ
|
Франтальная работа, гутарка, зварот да
слайда мэтавызначэння
|
|
Праграмнае забеспячэнне ІКТ
|
Графічная праграма Microsoft
Power Point
|
|
Апаратнае забеспячэнне ІКТ
|
Камп’ютар
|
|
Дамашняе заданне
|
Сродкі ІКТ
|
Прэзентацыя Microsoft
Power Point
|
Мэта выкарыстання ІКТ
|
Суправаджэнне паведамлення настаўніка
|
|
Метадычнае прызначэнне ІКТ
|
Дэманстрацыя
|
|
Фукцыя і віды дзейнасці настаўніка
|
Каменціруе дамашняе заданне , паведамляе
крытэрыі ацэньвання
|
|
Від дзейнасці вучняў з ІКТ
|
Знаёмяцца са зместам і аб’ёмам дамашняга
задання
|
|
Праграмнае забеспячэнне ІКТ
|
Графічная праграма Microsoft
Power Point
|
|
Апаратнае забеспячэнне ІКТ
|
Камп’ютар
|
|
Падвядзенне вынікаў. Рэфлексія
|
Сродкі ІКТ
|
Прэзентацыя Microsoft
Power Point
|
Мэта выкарыстання ІКТ
|
Суправаджэнне паведамлення настаўніка
|
|
Метадычнае прызначэнне ІКТ
|
Дэманстрацыя
|
|
Фукцыя і віды дзейнасці настаўніка
|
Выстаўляе і каменціруе адзнакі, арганізуе
рэфлексію
|
|
Від дзейнасці вучняў з ІКТ
|
Гутарка, рэфлексія
|
|
Праграмнае забеспячэнне ІКТ
|
Графічная праграма Microsoft
Power Point
|
|
Апаратнае забеспячэнне ІКТ
|
Камп’ютар
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий